FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Vi køber som udgangspunkt kun produkter der er i god stand, uden huller, pletter, skrammer, slid eller andet. Du kan derfor være helt tryg ved at handle hos os - vi kvalitetssikrer alle vores produkter.
Skulle vi ende med at have en vare der har fx et lille hul, så reparerer vi varen selv og skriver dette i produktteksten, samt lægger et billede ud af reparationen.
Dermed skal det også siges, at dette er en online genbrugsbutik, udelukkende med second hand varer, så det er selvfølgelig ikke helt fabriksnye varer vi forhandler. Der kan være naturlige brugsspor og slid på varerne, men er der noget af særlig karakter, så fremhæver vi det selvfølgelig på produktsiden 😊
Ja selvfølgelig kan du det!
Vores webshop kører på præcis samme måde som enhver anden - du har derfor mulighed for at sende varen retur til os i samme stand som du købte den i, og så har du selvfølgelig også 14 dages fortrydelsesret.
Det gør det nemlig også mulgit for dig at give genbrug i gave til jul eller fødselsdage - for hos os kan modtageren sagtens bytte sin gave, hvis det ikke lige var sagen eller hvis det ikke passede i størrelsen 🤎
Hvis du bor i nærheden af 4320 Lejre, så er det selvfølgelig muligt at aftale med os, at du kan komme på vores adresse og hente din ordre. Du vælger "afhent hos os" ved leveringsmulighederne og efter betaling sender du os en mail så vi kan aftale dato og tidspunkt for afhentning 🙌🏼
Mail: kontakt@groennefund.dk